Така го открих като състояние. След около 6 часа стъргане на ръжда със шкурка открих метал. Каплите бяха жестоко криви с липсващи спици, контрата хващаше 1 от 3 пъти. Смених каплите с други с нова контра, част от лагерите подмених.
Вървеше добре, без проблеми, но приличаше на изкарано от кофа за боклук. При 50 км/ч падаше веригата. Затова разглобка и:
Смяна на зъбчатката от оригиналната 16 на 19. Много по-добре стартира, върви доста по-лесно на задна гума, но загуби от максималната си скорост.
Така изглежда:
За съжаление, боята не е това което очаквах, но е по-добре от преди.
Четири пъти заварявах кормилото, докато накрая вземе че стане. Ама то е от стила на каране, все пак трудно тръгва с въртене на гуми на асфалт. Максималната скорост е около 50 на равен път, засечено с кола.
Това е само началото на проекта, очаквайте продължение...